کد خبر : ۲۲۱۲۳۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ ساعت ۱۶:۳۵

عضو شورای آموزش و پرورش دزفول خبر داد:
اعلام نرخ جدید کلاس های فوق العاده و مدارس هیئت امنایی در دزفول

عضو شورای آموزش و پرورش دزفول گفت: نرخ جدید برگزاری کلاس های فوق العاده در مقاطع مختلف و شهریه جدید مدارس هیئت امنایی شهرستان اعلام شد.

 اعلام نرخ جدید کلاس های فوق العاده و مدارس هیئت امنایی در دزفول

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، عبدالمجید کرمی نژاد ظهر امروز دوشنبه در چهارمین نشست شورای آموزش وپرورش شهرستان دزفول، اظهار کرد: مطابق با جلسه ای که با حضور مدیران و معاونان مدارس برگزار شد نرخ شهریه جدید و نهایی مدارس هیئت امنایی و کلاس های فوق العاده شهرستان در مقاطع مختلف تعیین شد.

وی با بیان اینکه هر جلسه کلاس فوق برنامه برای مقاطع ابتدایی ۵۰ دقیقه و برای دوره های اول و دوم متوسطه ۹۰ دقیقه است، افزود: نرخ هر جلسه کلاس آموزشی و فوق العاده برای دانش آموزان مقطع ابتدایی ۱۶ هزار ریال و برای دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم نیز ۳۲ هزار ریال تعیین شده است.

عضو شورای آموزش وپرورش دزفول همچنین تصریح کرد: نرخ جدید برگزاری هر کلاس فوق العاده در مقطع پیش دانشگاهی نیز ۳۳ هزار ریال است ضمن اینکه هر کلاس آموزشی ویژه کنکور و کلاس های فنی و حرفه ای به ترتیب ۳۵ هزار ریال و ۳۹ هزار ریال برای هر دانش آموز تعیین شده است.

کرمی نژاد در ادامه، در خصوص شهریه مدارس هیئت امنایی شهرستان نیز توضیح داد: شهریه مدارس هیئت امنایی دزفول در مقطع ابتدایی برای یک سال تحصیلی یک میلیون و ۷۰۰ هزار ریال، برای دوره متوسطه اول دو میلیون و ۶۰۰ هزار ریال و برای دوره متوسطه دوم نیز سه میلیون ریال تعیین شده است.

وی یادآور شد: بنابراین این نرخ ها و شهریه ها نسبت به گذشته با افزایش ۱۰ تا دوازده درصدی مواجه شده است ضمن اینکه در بحث کلاس های فوق برنامه برای دانش آموزان بی بضاعت ۳۰ درصد تخفیف هزینه در نظر گرفته می شود.

به گزارش دز ان ان، در سطح شهرستان دزفول ۱۴ مدرسه بصورت هیئت امنایی فعالیت می کنند که از این تعداد، ۶ مدرسه مربوط به مقطع ابتدایی، چهار مدرسه مربوط به مقطع متوسطه اول و چهار مدرسه ویژه متوسطه دوم هستند.

برچسب ها: عبدالمجید کرمی نژاد شورای آموزش وپرورش دزفول